Hirdetés

Hirdetés

Magamról

A Párbeszéd Magyarországért Párt XVIII. kerületi alpolgármestere vagyok.

2010-2019 között önkormányzati képviselőként, a 2019 évi önkormányzati választások óta pedig a kerületi demokratikus ellenzéki erők összefogásának jóvoltából külsős alpolgármesterként végezhetem munkámat a kerület érdekében. Építész és településtervező, városgazdász végzettségem okán a terület- és település-fejlesztés, környezetvédelem és a fővárosi kapcsolattartás tartozik alpolgármesteri portfóliómba.

Állandó oldalak

Találkozzunk a Facebookon!

  

Szerintem ...

Szerintem ez a minimum

Friss topikok

Címkék

2019 (2) 56 (1) akciók (4) állatvédelem (1) alpolgármester (1) Bajnai (1) beiratkozás (1) beszámolók (10) bevándorló (2) BKK (1) Bogányi-zongora (1) Bókaytelep (6) Bókay iskola (1) Budapest (4) civil (1) COVID-19 (2) csapadékvíz (1) csatorna (2) csatornázás (3) díjazás (1) Dömötör (2) egészségügy (2) egyesült ellenzék (1) együttműködés (2) energetika (1) energiabeszerzés (2) építőipar (1) érdekérvényesítés (1) erdőírtás (1) események (1) EU (1) EU-s projektek (2) FCSM (2) FIDESZ (18) Flór Ferenc utca (1) főpolgármester (1) forgalomszervezés (2) Főváros (3) FTSZV (1) gárda (1) gazdaság (1) Gilice tér (2) Grren Belt (1) gyermekéhezés (1) Halmierdő (2) helyi politika (21) hírek (13) iskola (5) Karácsony (3) Karácsony Gergely (4) kéményseprés (1) kerület (1) KKK (1) környezetvédelem (8) Környezetvédelmi Világnap (1) korszerűsítés (1) közbiztonság (5) közérdekű (13) közlekedés (2) közmeghallgatás (3) közpolitika (10) közszolgáltatás (1) köztartozás-mentesség (1) Krisár (1) KT-ülés (11) Kubatov (2) Kucsák (9) külpolitika (2) Külső Kerületi Körút (1) Kunhalmi (4) Kunhalmi Ágnes (5) lakásépítés (1) Lakatostelep (1) lakópark (1) Lévai (1) Liptáktelep (1) LMP (2) M0 (9) magasház (1) Magnet Bank (1) Matolcsy (1) megemlékezés (1) menekült (2) menkült (1) MIBU (1) migráns (2) MNB (1) Momentum Mozgalom (1) népírtás (1) NER (1) offshore (1) oktatás (2) OLAF (1) önkéntesek (2) önkormányzati választás (4) órarend (1) örmények (1) országos (23) országos lista (1) pályázat (1) Párbeszéd (73) Párbeszéd Magyarországért (89) Párizs (1) Pestszentimre (3) Pestszentlőrinc (9) Péterhalmi erdő (3) Petrovai (4) Petrovai László (4) PM (83) polgármester (2) program (2) Rendessytelep (1) rendezvény (8) rezsiharc (1) Scheiring Gábor (1) Simon (2) Somody (1) sport (1) Szabó Rebeka (1) Szaniszló (4) Szaniszló Sándor (4) tájékoztatás (6) team Szaniszló (1) terror (2) TFFB (3) törvénykezés (1) Trianon (1) Ughy (21) ügyek (61) ünnep (6) útépítés (2) vagyonnyilatkozat (1) válaszolok (2) választás 2018 (1) választás 2019 (1) vélemény (6) XVIII. kerület (3) Zöld Gyűrű (1) Címkefelhő

Feedek

Hetek, hónapok óta eszkalálódik a menekült-válság Magyarországon. Minden józanul gondolkodni képes ember pontosan tudja, tudta (az állami vezetés rendelkezésére álló hírszerzési csatonáktól származó részletesebb információk nélkül is), hogy a nagy számú menekült nem máról holnapra jelent meg határainkon, hanem úgy távolságban, mint időben hosszú útat tettek meg, amíg eljutottak Magyarországra.

Egy, az ország állampolgáraiért és javaik biztonságáért felelősséget viselő, az úniós idegenrendészeti szabályokra és humanitárius szempontokra egyaránt figyelemmel levő kormány a felkészülést nem óriásplakát-helyek vásárlásával kezdi, nyomdai megrendelései pedig az akkor még csak hamarosan megérkező menekülteknek szóló több nyelvű tájékoztatók elkészíttetéséről szólnak, nem konzultációs ívek és magyar nyelvű plakátok nyomtatásáról. Egy felelős kormány minden lehetséges módon felkészül e hatalmas embertömeg fogadására:

  • megnyitja és lakhatóvá teszi az üresen álló laktanyákat és legalább a minimális létfeltételeket biztosítani képes átmeneti szállásokat létesít a szükséges számú férőhellyel,
    (forrás: 444.hu)
  • felbővíti az idegenrendészeti apparátus létszámát, technikai színvonalát olyan mértékben, ami gyorsan és hatékonyan képes kezelni a hazánkon áthaladni szándékozó ember-áradat kötelező adminisztrációjával járó problémákat,
  • tapasztalt külföldi szakértők segítségét kéri olyan országokból, akik már évek óta küzdenek a tömeges bevándorlás problémájával, know-how-t vesz át, alkalmaz, adaptál,
  • már jó előre egyeztető jellegű krízis-stábot állít fel, amelyben részt vesznek a hagyományos, illetékes kormányzati szereplőkön kívül az egyházak és civil karitatív szervezetek, a vonulási útvonallal érintett önkormányzatok irányítói, a szereplők körét rugalmasan, az aktuális helyzethez igazítja, és amiben az állam nem utasít és feladatot oszt, hanem informál, koordinál, súlyoz, egyeztet, kapacitást pótol, a vállalások ellenértékét téríti, azaz összefogja a különböző területeken a probléma megoldásán ténykedőket,
  • a (csak az állam) rendelekzésére álló hírszerzési információk alapján hitelesen és előre tájékoztatja a lakosságot a menekült-hullám várható nagyságáról, a menekültek végleges uticéljáról, az átvonulás várható időtartamáról és egyébb átmeneti nehézségekről - különös tekintettel a gyors regisztrációt követő különvonatos és/vagy különbuszos szállítás okozta estelegen a helyközi tömegközlekedést érintő változásokról,
  • apparátust telepít a menekültek határon kívüli útvonalára, segítőket küld az érkezők, de a határt még el nem érők nagyobb csoportjaihoz. Teszi mindezt információs szándékkal annak érdekében, hogy már jó előre tájékoztassa a felénk igyekvő embereket, hogy hol léphetnek be az országba, és mi a teendőjük ezt követően, mi és várhatóan mennyi idő alatt történik velük ezután, és várhatóan mennyi időt kell Magyarországon tartózkodniuk, míg továbbutazhatnak. És még ötlet szinten sem jut eszébe, hogy majd ehelyett külföldön, a válságövezetekben elhelyezett óriásplakátokkal üzen az indulni szándékozóknak, hogy "Légyszí', ne gyertek!" ...
    (forrás: Fotó: Yasin Akgul / AFP - szarvas / Index)
  • nem épít könnyen leküzdhető kerítést olyan emberek útjába, akik hulló bombák és kegytelen, embertelen barbárok elől menekülnek és menekítik karonülő gyermekeiket, s akiknek ilyen tapasztalatokkal a hátuk mögött annyit jelent ez a kerítés, mint nekünk fellépni a járdaszigetre. Mondom: nem épít ilyet, és főleg nem annyiért, amennyiért egységáron akár egy új Berlini falat is megépíthetett volna, ha már mindenáron keríteni akar.
  • nem üzenget sértődött durcás kisgyerekként szövetségeseinek, hanem maximálisan és minden tekintetben együttműködik velük, és még a látszatát is kerüli annak, hogy különutas megoldásokat követ egy össz-európai probléma kezelésében.

Történt ehelyett, hogy Magyarországot majdnem minden tekintetben felkészületelenül érte az áradat. Egyedül mentálisan volt trenírozva a népesség: a gyűlölet magvait szerte szórták, s a sajnos amúgy is jó táptalajra hulló szemeket folyamatosan öntözték is, így mire a menekültek első komolyabb hulláma eljutott hazánkba, a gyűlölet virága már szárba szökkent.

 

Szárba szökkent ugyan, de beérni azonban csak nem akart! Nem, mert hatalmat ugyan lehet gyűlöletre építeni , de egy országot semmiképp! Minden fejetlenség, szervezetlenség, ad hoc  jellegű, és sokszor következetlen intézkedés, aljas átverés és megalázás ellenére a jelentősebb rendbontások elmaradtak. Ez meglátásom szerint három dolognak tudható be:

  1. példamutató és valódi civil összefogás bontakozott ki a válság békés kezelésére, a fenyegető humanitárius katasztrófa megelőzésére, erős önszerveződő csoportok egyre profibban kezelik a kezelhetetlent, rengeteg jó szándékú ember (egyetemistáktól a művészekig) adományoz értéket, munkát vagy egyszerűen csak időt pusztán embersége okán,
    migaid.jpg
  2. a menekültekkel közvetlen kapcsolatba kerülő hivatali és rendvédelmi apparátus erőn felül teljesítve, a legjobban értelmezett hivatástudattól vezérelve igyekszik humánusan és hatékonyan kezelni a helyzetet,
  3. és végül, de nem utolsó sorban annak, hogy azok az emberek, akik mindezeknek elszenvedői olyan állapotok elől, olyan viszonyok közül érkeztek, hogy egyszerűen még bőven az ingerküszöbük alatt van mindaz, amit most meg kell éljenek, ráadásul egyetlen cél lebeg a szemük előtt: élve és a családot egyben tudva eljutni oda, ahol boldogulásukat vélik megtalálni. Ami nekünk már-már felháborítóan tűrhetetlen, náluk talán egy vállrándítást ér. Elég lett volna ehhez egyszer mélyen a szemükbe nézni.

S miközben mindenki attól retteg, mikor fordul át valamilyen erőszakos cselekedetbe a már-már tapintható feszültség, s miközben a rendvédelem és az önkormányzati ügyek feje nyaralni megy, a rengeteg elkeseredett, átvert, megalázott, információ hiányban és nélkülözésben élő ember mégsem tör, zúz, nem őrjöng az erőszak, nem ég a város ...

Illetve mégis!

(forrás: hvg.hu)

(forrás: 444.hu)

Autó lobban lángra, szétvert kirakatok, könnygáz, gumibot, tomfa, kő és puszta ököl harca zajlott az este. Csak egy magyar-román focimeccs kellett hozzá. Ilyen máskor is volt. Még csak ki sem kaptunk, mint máskor. Mégsem égtek korábban autók, az "ultrákon" nem volt egyenpóló, mozgásuk, tetteik nem mutatták régebben a szervezettség jeleit. Mi történt most? Nem értem! Vagy inkább: nem akarom érteni!

Címkék: vélemény menekült ügyek migráns Párbeszéd Párbeszéd Magyarországért PM Kubatov

komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://petrovai.blog.hu/api/trackback/id/tr87761696

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az utolsó nemzedékek 2015.09.06. 03:05:39

Amit Ady, Bartók, Berény és még számosan megkíséreltek egy évszázada, a magyar hagyományok talaján állva a modern, a törzsi gondolkodást meghaladó közösség megszületésének elfogadtatását, meddő és gyászos végű próbálkozás volt.Nincs mentségünk: mi hagy...

Trackback: Ki is itt az agresszív? II. 2015.09.05. 20:28:28

A tegnapi nap megalázó volt Magyarország számára, több szinten is.  Nemzetközi hírnevünk totálisan a földbe lett döngölve. Gyakorlatilag nem maradt olyan nyugati politikus, pártszíntől függetlenül, aki nem ítélte volna el élesen az orbáni antihumánus ...

Trackback: Ki is itt az agresszív? II. 2015.09.05. 20:22:15

A tegnapi nap megalázó volt Magyarország számára, több szinten is.  Nemzetközi hírnevünk totálisan a földbe lett döngölve. Gyakorlatilag nem maradt olyan nyugati politikus, pártszíntől függetlenül, aki nem ítélte volna el élesen az orbáni antihumánus ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tralalala 2015.09.05. 14:28:23

Pff már nagyon elegem van ebből a migránskérdésből, órák óta nem olvashattam semmit a Saul Fiáról!

Szemita Anti 2015.09.05. 14:32:34

"megnyitja és lakhatóvá teszi az üresen álló laktanyákat"

Neked nem tűnt fel, Kicsicsillag, hogy az a migráns, aki bejutott Magyarországba, egyetlen napot se akar táborban tölteni, hanem AZONNAL tovább akar menni nyugat felé?

Szemita Anti 2015.09.05. 14:36:54

"felbővíti az idegenrendészeti apparátus létszámát,"

Magyarország a MAGYAROKÉRT van, nem pedig azért, hogy egy idegen csürhe kiszolgálója, hostesse, szobalánya, lábtörlője legyen.

Akinek nem tetszik a magyar ügyintézés, mehet előre Bécs felé, vagy hátra Szerbia felé.

Szemita Anti 2015.09.05. 14:43:15

"tapasztalt külföldi szakértők segítségét kéri olyan országokból, akik már évek óta küzdenek a tömeges bevándorlás problémájával"

Ti hörögnétek a leghangosabban, ha Magyarország is bevezetné azt, ami az USA-ban, vagy Kanadában van, hogy a kalickájában ücsörgő bevándorlási tiszt EGYSZEMÉLYI JOGA a belépni szándékozót akár ÉRVÉNYES útlevéllel, vízummal, bankszámlakivonattal igazolt költőpénzzel, meghívólevéllel, az érte felelősséget vállaló kontakt személynek az adataival a kezében is hazazavarni.

Szemita Anti 2015.09.05. 14:52:00

"a vonulási útvonallal érintett önkormányzatok irányítói, "

Milyen vonulási útvonal?

A CÉL az, hogy ez a csürhe NE vonulgasson semerre.

chrisred 2015.09.05. 14:54:20

@Szemita Anti: Magyarország a magyarokért van, a magyar állam pedig azért, hogy a befizetett adókból végrehajtsa azokat a feladatokat, amiket a magyarok rábíztak. Ha a nemzetközi egyezményekhez való csatlakozással Magyarország kötelezettséget vállalt, akkor a magyar állam ezeknek a kötelezettségeknek a végrehajtását úgy köteles megoldani, hogy a lehető legkevésbé zavarja vele a magyarok életét. Ha ezt csak megfelelő létszámú és szakképzettséggel rendelkező idegenrendészeti apparátussal lehet végrehajtani, akkor arra van szükség.

Szemita Anti 2015.09.05. 14:54:27

"a (csak az állam) rendelekzésére álló hírszerzési információk alapján hitelesen és előre tájékoztatja a lakosságot a menekült-hullám várható nagyságáról, a menekültek végleges uticéljáról, az átvonulás várható időtartamáról és egyébb átmeneti nehézségekről - különös tekintettel a gyors regisztrációt követő különvonatos és/vagy különbuszos szállítás okozta estelegen a helyközi tömegközlekedést érintő változásokról,"

1. A hírszerzési információkat nem szokás kipofázni.

2. A kormány feladata az, hogy a MINIMÁLISRA csökkentse azokak az eseteknek a számát, amikor a civil lakosság KÉNYTELEN a migránsokkal egy levegőt szívni.

Szemita Anti 2015.09.05. 15:06:27

@chrisred:

A legkevesebb kiadás, a legkevesebb szervezési feladat és a legkisebb szakemberigény azokkal az illegális bevándorlókkal kapcsolatban merül fel, akik NEM TUDNAK bejutni Magyarország területére.

Minden rendelkezésre álló pénzt arra kell fordítani, hogy a migránsok számát RADIKÁLISAN csökkentsük.

Szemita Anti 2015.09.05. 15:22:39

"apparátust telepít a menekültek határon kívüli útvonalára, segítőket küld az érkezők, de a határt még el nem érők nagyobb csoportjaihoz. Teszi mindezt információs szándékkal "

Ez a határainkon kívül működő apparátus már évszázadok óta létezik, és nagyszerűen működik.

Az a neve, hogy a Magyar Köztársaság tiszteletbeli konzula, meg a Magyar Köztársaság Konzulátusa, meg a Magyar Köztársaság Nagykövetsége.

Bárki bekopoghat hozzájuk, aki tájékozódni szeretne a bevándorlásügyi jogszabályokról, netán el akarja kerülni, hogy heteken át kelljen menekülttáborokban dekkolni, és a szabad mozgásához schengeni vízumot kíván igényelni.

chrisred 2015.09.05. 15:23:25

@Szemita Anti: Így van. Ezért lett volna szükséges 2007 óta olyan határőrizeti rendszert kiépíteni Magyarország Szerbiával határos 175 km-es schengeni határán, amely szakszerűen és zökkenőmentesen működik, ami azt jelenti, hogy

- kiszűri és az országtól távoltartja az illegális bevándorlókat és leleplezi az embercsempészeket
- eredményesen és humánusan megállapítja, hogy a határt átlépők vagy átlépni készülők közül ki jogosult a nemzetközi egyezmények szerint menekülti, oltalmazotti vagy menedékes státuszra
- a legális bevándorlók esetében megállapítja, hogy az ország és a nemzetgazdaság szempontjából kiknek az érkezése előnyös, és az ő belépésüket nemcsak engedi, hanem megkönnyíti és segíti.

Mindebben a 2007 óta kormányzó neoliberális politikai erők teljesítménye elégtelen.

Szemita Anti 2015.09.05. 15:28:51

"nem épít könnyen leküzdhető kerítést olyan emberek útjába, akik hulló bombák és kegytelen, embertelen barbárok elől menekülnek"

1. Szerbiában nem hullanak bombák.
2. Szerbiában nem élnek kegyetlen, embertelen barbárok.

Így ezekre a butaságokra hivatkozva senkinek nincs joga ahhoz, hogy a határátkelő helyeket kikerülve, a zöld határon át rontson be egy idegen állam területére.

Szemita Anti 2015.09.05. 15:33:23

"nem üzenget sértődött durcás kisgyerekként szövetségeseinek, hanem maximálisan és minden tekintetben együttműködik velük"

Magyarország MINDEN uniós jogszabályt szem előtt tart a migrációs probléma kezelése során. Ez a MAXIMÁLIS együttműködést jelenti.

Ha a hülyeségeikhez meg a szeszélyeikhez is igazodnánk, az már SZOLGALELKŰSÉG lenne. Erre semmi szükség.

Arról NEM Magyarország tehet, hogy a jogszabályokat idióták szövegezték, és több kárt okoznak vele az Unió tagállamainak, mint amennyi haszon van belőle.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 15:44:09

Magyarország kiválóan kezeli a miigránsáradatot, legalábbis jobban, mint Görögország és Olaszország.

Orbánnak sikerült színvallásra kényszeríteni a németeket, így a rövid távú nyomás csökkent rajtunk. Sikerült szövetségeseket gyüjtenie a kvótarendszer ellen, ami nem érdekünk.

Sikerült felépíteni a díszkerítést határidőre, és hamar meglesz a másik is. A bolgárok - igen meglepően - azt tapasztalták, hogy mióta kerítésük van a migránsok másfelé mentek. Sikerült olcsóbb kerítést vennünk, mint Bulgáriának.

Sikerült mindezt anélkül megoldani, hogy a rendőröknek agyon kellett volna verni pár migránst, vagy hogy azok törjenek zúzzanak mint Olaszországban teszik.

Mellékesen a fidesz megnyerte a 2018as választást.

chrisred 2015.09.05. 15:45:10

@Szemita Anti: Mikor lett Szerbia a magyarverők földjéből hirtelen a béke szigete, a temerini fiúkat évtizedre lesittelő szerb hatóságokból a demokrácia élharcosa?

Nibelis.22 2015.09.05. 16:06:13

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!:
Kimaradt a végéről a HAJRÁ fidesz. Meg a Love
Fidesz.
Orbán és a fidesz undorító és szánalmas amit művelt idáig a menekült kérdésben. Európa szégyene.

midnight coder 2015.09.05. 16:40:25

Két érdek van:
1. Európa érdeke - és benne a mi érdekünk is. Ez az lenne, hogy az iszlamisták a saját térségükben legyenek tartva. Ez most egy ugyanolyan megszállás mint anno a tatárjárás vagy a török hódítás volt, csak egyrészt nagyobb volumenű, másrészt a XXI. századi médiavezérelt, túlhumanizált, elkényelmesedett Európára van szabva.
Ha csak fiatal, életerős katonák érkeznének, akkor még a puskát soha a kezében nem fogott szenilis és liberós európai átlaghülyében is felmerülne, hogy ezek bizony hódítani jönnek. De pár családot is közéjük keverve mindjárt tud a média cuki kis képeket hozni a kerítésen egyensúlyozó gyerekekről. Csak azt ne felejtsük el, hogy egy olyan kultúráról van szó, akik előszeretettel teszik a katonai célpontokat óvodák, kórházak közelébe, hogy egy-egy légicsapás után több legyen a civil áldozat. Ezekkel a népekkel Európában nemigen fognak tudni mihez kezdeni.

2. Magyarország érdeke az EU-n belül. Nekünk az a jó, ha egyrészt mutatjuk, hogy mennyire betartjuk a törvényeket, és védjük Európát a migránsoktól, másrészt megpróbáljuk a migránsokat rávenni arra, hogy más utat találjanak Európába, és ne rajtunk keresztül érkezzenek. Persze a demagóg liberós európai politkusok és média ettől elhatárolja magát, és próbálja úgy beállítani a dolgot, hogy ők szeretik a papír nélkül érkező, a csőbomba készítésén kívül csak a kecsketenyésztéshez értő terroristák tömegeit, csak hát a gonosz Orbán nem engedi be őket. Na erre volt jó az, hogy na akkor hadd menjenek. Oldják meg a nyugati politikusok a problémát.

A honi liberósaink - nyilván az európai tettestársaik nyomására - azt szeretnék elérni, hogy ezek a polgárok itt dekkoljanak, kb. az idők végezetéig. Ez a nyugati liberósoknak nagyon kényelmes lenne, elvégre Európa kipipálhatja a humanitárius kötelezettséget, ők fürödhetnének a Nagy Humanista dicsfényében, a szart pedig szépen ránk tolnák. Na, ez az ami nem fog menni, méghozzá Orbánnak köszönhetően.

Brix 2015.09.05. 16:45:07

@Nibelis.22: Éppen ellenkezőleg: Orbán megpróbálja megvédeni Európát , a civilizációnkat veszélyeztető , kulturálisan elmaradott, muszlim tömegektől.Ha nem szabunk határt a folyamatnak , ember tízmiliók jöhetnek , hogy visszaforíthatatlanul a maguk képére szabhassák a kontinenst. Lesz még több NoGo éra, párhuzamos társadalom, növekvő bűnözés, iszlám fanatizmus...
A már itt lévő több 10 millió munkanélkülinek még több konkurencia, a segélyekért és munkáért folytatott harcban
Mi a jó ebbe Európának? Csak a MI gyermekeink életét tesszük kockára ezzel
A migránsok 80%-a egyedülálló férfi , akik jobb híján , végig fogják erőszakolni Európát

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.09.05. 16:54:29

@Brix:

Az elmeorvosod ma nem rendel?

Te szerencsétlen hülye, azok a ruszkik voltak, akik anyádékat anno megerőszakolták, hadtestületileg. Ma meg pontoson ti, fidióta barmok nyaljátok a ruszkik a seggét.

Amúgy meg a magadfajta magyar úgy se tud dugni, nem jön semmiféle gyerek a magyaroktól, az egyetlen remény ha ez az ország nem akar kihalni, ha emigránsokat importál akik tudnak még gyereket csinálni.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.09.05. 16:57:36

@midnight coder:

Érdekes, nektek náci fidiótáknak eddig Európa az ellenségetek volt, ami ellen szabadságharcot kellett vívnia a magadfajta fideszbirkának.

Most meg ti fidióta barmok akarjátok megvédeni Európát? Hát jelentkezz be egy elmeszakértőhöz hogy megvizsgáljon, mert már nagyon hülyén néztek ki ti fidióták.

Börtönbe most már a fideszesekkel! 2015.09.05. 17:00:12

@Szemita Anti:

fidesznácika, Orbán gazdidnak sikelrült egy-két alatt megint teljesen hülyét csinálnia magából Európában. Megint sikerült megmutatnia, mi is az a náci, fajgyülölő magyar. Hány is ettől a botrány nemzettől minden európai ország.

Toadwart66 2015.09.05. 17:14:16

@Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban!: Aztán marad normális ember is 2018-ra? Mert ha ilyen szép ütemben itthagyjuk nektek játszadozni az országot, akkor nem nagyon. Szép kis gyengeelméjű populáció marad. Orbánnak tényleg könnyű győzelme lesz. Lehet, hogy te leszel a legokosabb ember az országban, természetesen Deutsch Tamás után.

Brix 2015.09.05. 17:32:24

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Te hülye vagy! A fejlődő országbeli migránsok követik el arányaiban a legtöbb erőszakot a nyugati államokban. A londoni paki taxis- hiánák rendszeresen erőszakolják az angol lányokat , Svédországban meg katasztrófálisan rossz a helyzet...Számos tanulmány született az erőszakolók etnikai, vallási hátteréről
"Swedish National Council for Crime Prevention reached the conclusion that immigrants from North Africa (Algeria, Libya, Morocco and Tunisia) were 23 times as likely to commit rape as Swedish men." Szép európai jövő...80%-os férfi többségben érkeznek a mostani "menekültek" is! Debrecenben , ahol élek ,rendszeresen inzultálják a lányokat, pedig még menekültstátuszok sincs!

Nibelis.22 2015.09.05. 17:49:22

Brix,akkor téged is megszólított Orbán apád,harcba hívott most Európáért,aki a választásoknál még ellenség volt.
Káosz a fejekben,de nagyon. Minden jóléti államban vegyes nemzetiség él. Feltételezem nem éltél még külföldön egy percet sem. El sem tudod képzelni,hogy más nációval élj együtt,ami mindenhol a világban elfogadott. Nem akar itt maradni senki,mivel nem jóléti országban élünk. Ahelyett,hogy nálunk a kormányzó párt munkahelyeket teremtene, befejezné az emberek üldözését,a maffiakormányzást, a vállalkozások ellehetetlenítését,az adóktól nem elbújni kellene,olyan mértékűek, az ország szétlopását....sorolhatnánk napestig.
Élni kell hagyni az embereket,elfogadható adókat kell létrehozni. Ez az ország katasztrófára van ítélve amíg ilyen emberek vezetik.
A magyarok is tömegével vándorolnak ki,az nem baj???

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.09.05. 17:56:14

Gyerünk fideszbarmok,lehet örömködni!

Tudományos libsizmus 2015.09.05. 18:21:59

"Hatalmat lehet gyűlöletre építeni, de országot semmiképp!" Tudjátok értelmezni ezt a mondatot, libsik?

Tudományos libsizmus 2015.09.05. 18:25:50

@Börtönbe most már a fideszesekkel!:
Például itt egy cikk. A hozzászólásokból egyáltalán nem úgy tűnik, mintha a hozzászólók "náci magyarokról" beszélnének. Sokkal inkább a német kormányt szapulják:
www.welt.de/politik/deutschland/article146071274/Steinmeier-Grenzoeffnung-nicht-zur-Praxis-machen.html

Brix 2015.09.05. 18:41:29

@Nibelis.22: Éltem külföldön , éltem fekete- negyedben is , nem szerettem meg őket...
Ha Közép -Európa fel fog emelkedni , akkor ide is jönnek majd az afrikai/ázsai bevándorlók , ha lehetővő teszi nekik a migrációs politikia. Szerencsére, Magyarországon baloldal nem lesz hatalom közelében a következő 20 évben...
Tudom , hogy Orbánék nem kormányoznak jól, de baloldal hazaáruló, mert a magyar emberek érdeke helyett az idegen érdekeket nézni, és kiszolgáltaja az országot , az illegálisan beáramló százezreknek

midnight coder 2015.09.05. 19:12:59

@Börtönbe most már a fideszesekkel!: Tudod egységsugarú barátom, a világ nem annyira nagyon fekete és fehér, ahogy azt a butácska liberósok elképzelik.

Európa egy laza államszövetség, ahol mindenkinek meg kell védenie a saját érdekét, mert senki más nem fogja. Aki önként feladja ezeket az érdekeket, az beszopja, és csak magára vethet. Ez nem az USA, ahol egy-egy tagállam soha nincs magára hagyva. Ugyan központi bürokráciája az EU-nak is van, de nagyjából a semminél is kevesebbet ér. Azon is el lehet filózni, hogy hosszú távon nem bukik-e jóval többet az ország az EU tagsággal mint e nélkül. Pl. a következő 30 évben - bárkik is fognak közben kormányozni - az alapvetően nem fog megváltozni, hogy a fejlett EU tagországokban a polgár 4-5x annyit keres mint itt. Az viszont, hogy a legtehetségesebb fiatalok sorban hagyják el az országot, az ország hosszú távú fenntarthatóságát kérdőjelezi meg - és ezen vajmi keveset egyenlít ki, hogy az EU-s kasszából jóval több jön vissza mint amit befizettünk, már csak azért is, mert a többletpénzt az aktuális politikusaink általában ellopják, legyenek akár FIDESZ akár MSZP oldalon.

Azonban egyrészt ez az EU a mi fő exportpiacunk, azaz ha szarba kerül az a mi GDP mutatóinkra is elég gyászos hatással lesz. Másrészt, és ez sem elhanyagolható tényező: ha a mostani Németország helyett egy IS jön létre, akkor "picit" nehezebb lesz megállítani őket, mint anno a törököket.

Így tud együtt megférni az euroszkepticizmus az Európa miatt aggodalommal.

Kalmár 2015.09.05. 19:13:36

Ha így folytatod, sose éritek el az 1%-ot!
Pedig onnan már csak 4% a parlament......

1. A menekültek közt többségben fiatal egyedülálló férfiak vannak!

Kérdés:
- Hogy adták el a háborúban a házukat?
Éppen venni akart valaki fedezéket?

- Hol van a családjuk?
Tényleg olyan borzalmas egy háború, hogy sürgősen magukra kell hagyni a gyerekeiket és az öregeket?

- Miért nem Szíriai béketeremtésért és újjáépítésért, katonákért, fegyverekért tüntetnek?
Csak azt hallom, hogy munka, ház, megélhetés!

-Ha megtámadják Magyarországot, remélem, hogy a hazai fiatalság, nem Argentínában landol, hanem fegyvert fog és megvédi a hazát vagy meghal, mint azt őseink megtették százszor!

Merkel egy marha!
Több mint 100 támadás érte eddig a menekülteket Németországban!
Most naponta 5000 menekült jön.
Mi lesz ebből?
A nép is ezt akarja vajon?
Van erre felhatalmazása?

Brix 2015.09.05. 19:32:38

@Kalmár: "A nép is ezt akarja vajon?
Van erre felhatalmazása? " Azt állítja Merkel , hogy a német Alkotmány miatt mindenkit be kell fogadni.
Ezt a 80%-os férfi többség, azért tényleg felnyithatná a többség szemét, hogy miről is van szó pontosan...Egyszerűen nem hiszem el , hogy európai döntéshozók ennyire hülyék, hogy nem látnak át s szitán...
A másik nagyon gyanús dolog: ma már mindeki szírnek vallja magát...
Lagostól Daccáig mindenki ide készül, mert ez az idióta megnyitotta a határokat...Afrikában és Ázsiában, a bankok , a maffia, és a terrorszervezek is ráálltak az illegális gazdasági migránsok utaztatására. Ez most a világon a legjobb üzlet. Ezek az emberek okostelefonnal és az európai jogrendzser kijátszásra kapott infókkal jönnek , kitanulva...
Ukrajnától , a Közel-Keleten át, Líbiáig válságövezet veszi körül az EU-t, ami egyre szűkül...Vajon ez kinek lehet az érdeke??

Gyorgy Nagy 2015.09.05. 20:02:51

Ezek a szemét PATKÁNYOK aki tegnapelőtt és tegnap randaliroztak a Vona csapatában vannak.Gabinak előbb utobb számolnia kell a sok át B.szott ember nyelvizsga pénzével.( 250000-ft )lenyulni ez egy TETŰSÉG. Gabi elleszel számoktatni ugyan ugy mint raszista társaid.

Minden cigány jelentkezzen szírnek Németországban! 2015.09.05. 20:52:37

@Toadwart66: Igy van, az ország annál gyengeelméjübb minnél távolabb vannak a libbsik a kormányrúdtól(ill. 2018 után már a parlamenttől).

Ezt eddig is tudtuk..:)

2015.09.05. 21:59:12

Hát fiúk, lányok Németország ismét túlzottan megerősödött. Most nincs egy kis bajszos, akinek birodalmi törekvései lennének, nem is fegyverkeznek a svábok (csak annyira, amennyire engedik nekik), de ismét Európa vezető gazdasági hatalma, ami lehet nem annyira szimpatikus "bizonyos körökben".

Lehet új hadviselési módszert kell megismernünk, amit úgy hívnak: migrációs hadviselés.

Amit pedig ebből mi kapunk, nos az csupán a járulékos veszteségek rovatba kerül, csakúgy, mint az elmúlt háborúban.

Ne legyen igazam.

anyadmajma 2015.09.05. 22:09:27

@Tudományos libsizmus: Mi, libsik, többek közt abban is felettetek állunk hazaáruló bolsevik gecik, hogy tudunk és akarunk is gondolkodni.

kvadrillio 2015.09.05. 22:38:31

hidfo.ru 2015.09.05. 17:23 Térségi hírek
A migrációs válság eltereli a figyelmet a háborús készülődésről

Miközben a sajtó figyelmét sikeresen eltereli a migrációs válság, a NATO tovább folytatja a háborús készülődést Oroszország ellen, és több, Kelet-Európában épített parancsnoki központ is megkezdi működését.

Oroszország állandó NATO-nagykövete, Alexander Grusko pénteken kijelentette; a lehető legrosszabb forgatókönyv valósul meg Kelet-Európában, és a NATO terjeszkedése miatt a nyugati tömb és Oroszország közti fegyveres összeütközés egyre valószínűbbé válik. Grusko szerint a hidegháborús készültség fokát meghaladó válság van kialakulóban, mert a NATO arra törekszik, hogy bekebelezze Oroszországot, és kisajátítsa természeti erőforrásait.

A NATO kelet-európai parancsnoki központjai újabb hibrid háborúk előkészületét jelentik, Grusko szerint ez azonban alapjaiban ellentétes nem csak az orosz, de a valódi európai érdekekkel is. Az Európai Unió jelenleg nem Európa valódi érdekeit képviseli, és miközben a sajtó szó szerint elárasztja az embereket a migrációs válsággal kapcsolatos hírekkel, az európai országok Washington irányítása alatt háborús készülődést folytatnak Oroszország ellen.

Grusko szerint a térségben újabb háborús gócpontok alakulhatnak ki, ha a jelenlegi tendencia nem változik. A helyzet azonban stabilizálható lenne, ha az Európai Unió nem hagyná, hogy az Atlanti-óceánon túlról irányítsák. A térségi biztonságpolitika a térség országainak hatókörébe kell tartozzon – Oroszország és Európa közös erővel és független cselekvőként kell megoldja a térségi válsághelyzeteket, nem egy óceánon túli nagyhatalom eszközeként, alárendelt félként működve.

JAJAJAJJJAJJJA !!! MI LESZ A GYÖNYÖRŰ STADIONOKKAL MEG A DAGÁLY-NÁL ÉPÜLŐ USZODA-KOMLEXUSSAL VIKTORKA ?????, ÚÚÚÚGY AGGÓDOM !!!
JAJJJ.......MI LESZ ?????? :o)

jjoey 2015.09.05. 23:37:15

Plakatos kiscsaj majd felfogja dubajozas kozben, milyen is az illegalis bevandorlo feeling...., jo esellyel lesz fent egy blogon, ahol elsirja, hogy kezeltek. Ugy, ahogy o a plakaton a masikat... haleluja :(

jjoey 2015.09.05. 23:39:08

@kvadrillio: figyuzz, mert holnaputan reggel 6kor lerohanjuk nato kereteken belul a szovjetuniot, mint 941-ben.
Orvos latot? Hatha nem keso.... csak gyorsan.

31/48 2015.09.06. 03:01:06

Van egy élhetőbb, demokratikusabb és sokkal jobb éghajlatú ország pont a szomszédban, ott lakik Steiner Kristóf is.

Csak nem szóltak nekik, hogy kár annyit gyalogolni, hiszen a Paradicsom pont ott van a délnyugati határ túlsó oldalán.

Plusz kicsit délkeletre van egy nagy rakás sokkal, de sokkal gazdagabb ország, miért nem oda indultak a jónépek? Még nyelvet sem kellett volna tanulni.

Annyira ostoba majmok vagytok ti álszent libsik, hogy történelemórán titeket fognak tanítani, nem a Cortezt éltető és támogató indiánokat. Ha megesik valakinek a szíve egy szerencsétlen hajléktalanon és jobb esze ellenére ad neki egy százast, ti mindjárt ott teremtek és be is költöztetnétek őt és 20 társát a lakásába.

Ilyen az amikor a közösből lehet jótékonykodni, avagy a kibicnek semmi sem drága.

chrisred 2015.09.06. 05:37:40

@31/48: Bizony, Cortezék pár zsebkéssel lerohanták az atomfegyverekkel rendelkező azték birodalmat. Vagy várjunk csak? Nem így volt? Na mindegy, a próbálkozás nem volt rossz. A mai kor Cortezei orosz egyenruhát viselnek és lesik az alkalmat, hol keverhessenek szart a világban, hogy megtölthessék az uralkodó ürülő kincstárát.

Rudi Kató 2015.09.06. 07:04:18

Ezt a terrorista főnökeidnek a dzsungel szökevény majom obamának meg a népirtó, tömeggyilkos hóhér perez elvtársaknak mond el!

Petrovai 2015.09.06. 08:14:26

@apanna: Arra semmit. Erről is szó van abban a mondásomban, amire utalsz kérdéseddel. Ott most nincs "ország", és amíg a gyűlölet az úr, nem is lehet újra felépíteni.
(Az ugye megvan, hogy a menekültek jelentős része keresztény, vagy más olyan vallású - vagy épp vallástalan - ember, akik az erőszakos vallási radikalizmus különböző formái elől, leginkább az ISIS elől menekülnek?)

Petrovai 2015.09.06. 08:34:10

@midnight coder: Meg fogsz lepődni, de ugyanarról beszélünk, úgyhogy olvasd el újra a cikket!
Mindaz, amit leírtam arról, mit és hogyan kellett volna tennünk, pontosan megfelel a vonatkozó EU-s és magyar jogszabályoknak - a te megfogalmazásodban, de az enyémben is "Magyarország érdekeinek".
És igen, "Európa érdekének" is érvényt kell szerezni: a radikális iszlám "képviselőit", katonáit távol kell(ene) tartani Európától. (Éppen ezért a családosokat, illetve a személyi azonosításra alkalmas okmányokkal rendelkezőket, tehát mindazokat, akik sokkal nyilvánvalóbban érkeznek letelepedési szándékkal, valamiképp előnyben is kellene részesíteni a lefolytatandó eljárások során.) Őszintén: te látsz most erre hatékony törekvést a jelenlegi kormányzati lépések alapján? Mert hogy egy drótkerítés egyikre sem alkalmas, azt azért mindeketten belátjuk, igaz?

És ismét leírom, ahogy válaszul leírtam már egy korábbi kommenthez is: azért a menekültek között szép számmal akadnak keresztények - egész családok is -, akik épp az ISIS tombolása elől mentik az életüket, mint ahogy olyan iszlám hitűek is, akik mélységesen elítélik a Korán nevében végzett öldöklést és borzalmakat - és akikhez hasonlóak közül sokan már két évtizede élnek közöttünk békében, munkás hétköznapokban (nem segélyeken), és lefogadom, hogy időnként például te is jóízűen fogyasztod el a kebabjukat valamelyik étteremben vagy utcai árusnál.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 09:06:42

@Petrovai:

Ezek szélsőségek. A liberó szélsőség ellentéte. De nem ez a jellemző, se a liberó szélsőség, se a rasszista szélsőség nem jellemző.

chrisred 2015.09.06. 09:18:34

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Inkább úgy mondanám, hogy bármelyik világnézet (kereszténység, nacionalizmus, liberalizmus, marxizmus, muszlim vallás) kizárólagos dogmaként való kezelése szélsőséges és romboló következményekkel jár. Ezek arra valók, hogy segítségükkel megtaláljuk a helyünket a világban, a társadalomban, és nem a világot kell megváltoztatni velük.

Kampfer 2015.09.06. 11:22:00

Petrovai úr!

Van egy jó hírem! Amennyiben önnek itt igaza van, akkor néhány éven belül ('18-ban) ön is és a pártja is jó esélyt kap majd, hogy elmozduljon az 1-2%-ról! Mivel még mindig parlamentáris demokrácia működik az országban, ha a pm meggyőzi a választókat arró, hogy önnek van igaza és nem orbánnak, akkor majd lehet országot építeni! Ha meg nem jön össze, ki kell találni valami jobbat! Én azért azt gondolom, hogy naivitásra, struccpolitikára és túlhaladott rózsaszín álmokra még politikát sem lehet (nem is érdemes) építeni, nemhogy országot! Csak egy tipp... És ezt úgy írom, mint aki életében nem támogatta szavazatával a fideszt! Sanszosnak érzem azért, hogy szabótímea kaliberű 'politikusokkal' azért ez egy elég nehéz 'projekt' lesz! De hajrá!
Kamp.

Petrovai 2015.09.06. 12:00:22

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:
Igen. Valóban a hivatkozott videó egy nagyon szélsőséges megnyilvánulást mutat, ami szerencsére valóban nem jellemző ... de ettől még létezik.
Az én szememben az egy hatalmas probléma, hogy az ilyen, és ehhez hasonló megnyilvánulások a mai Magyarországon már nem ütik meg az ingerküszböt, tűrtté mindenképpen, de sok esetben támogatottá váltak.
Nézd meg a videót! Tűrik az emberek - beleértve a videó készítőit is(!) -, hogy egy barom azért szálljon ki az autójából az autópályán, hogy két nőt inzultáljon, benyúljon az autójukba, megfenyegesse őket. (Csak hogy értsd, mire utalok: ha egy részeg huligán reggel a villamoson elkezdene inzultálni két egyedül utazó kisiskolást, akik emiatt sírva fakadnak, fél percen belül a villamos összes utasa ott teremne, és a csukott ablakon keresztül "segítenék le" a járműről a tagot. Miért is? Mert az még szerencsére megüti az ingerküszöböt. Annak elkövetőjét még(!) nem tűrjük meg magunk között. Amit a klippen láttunk, azt már igen, az "már belefér". Miért?)

Írásban kezdődik - "közírók" jegyzik az elsőket saját ki kollumnájukban valamelyik olvasott lapban, majd jönnek a hasonló gondolkodásúak a közösségi oldalakon arccal, névvel vállalva a vállalhatatlant -, verbalitásban folytatódik - előbb csoporttá verbuválódva, később azonban már akár egyénenként is - és végül tetlegességgé fajul - ahogy ezt a videó is mutatja.

Ha a szélsőség teret nyer, azt csak a normalitás kárára teheti, ezért minden szélsőség ellen fel kell emelni a szavunkat.

Bár mérnök vagyok, most egy kis kulturális antropológia következik: a gyűlölet, az erőszak, az idegentől, a mástól, másságtól való félelem, annak elutasítása mélyen a génjeinkben van. Ezeket az ösztönöket a szocializációnk, a több ezer éves civilizációs fejlődésünk fojtja el bennünk a még elviselhető - értsd: a társadalom számára elfogadott - szintre, mert arra jöttünk rá, hogy társadalomba szerveződve (pl. hangyák) nagyobb az esélyünk a túlélésre, mint harcos individumokként (pl. szibériai tigris). Lehet lazítani az elfojtáson, ha valakiknek ez az érdeke - pl. háborúban előszeretettel itatták, kábszerezték a csata előtt a katonákat, hogy "oldódjanak" - és mivel ezek atavisztikus érzelmek, a siker garantált. Ezért írtam, hogy hatalmat lehet építeni a gyűlöletre. Országot viszont nem, mert az ország a társadalmunkké. És a "társadalom" és a "gyűlölet" egymást kizáró fogalmak.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.06. 12:29:50

@Petrovai:

A szélsőség ellenszere a normalitás. Sajnos a liberális konszenzus nem teszi lehetővé a normalitást.

Egy izraeli humoros (politikai humor) műsorból egy jellemző szám (van angol felirat): www.youtube.com/watch?v=kTnOggcEBK4

dr kíváncsivagyok 2015.09.06. 13:12:50

@Szemita Anti:
"Neked nem tűnt fel, Kicsicsillag, hogy az a migráns, aki bejutott Magyarországba, egyetlen napot se akar táborban tölteni, hanem AZONNAL tovább akar menni nyugat felé? "

Nácikám...
Ha a legelemibb emberi minimumnak sem felelnek meg a táborok - ezt tudatosan így alakította Orvbán - , akkor természetesen nem akarnak egy percet sem eltolteni itt...
Erre ment ki a játszma...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.09.08. 15:49:02

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: A liberális konszenzus mit nem tesz lehetővé? Te tudod miről beszélsz?
süti beállítások módosítása